شاید بهترین بخش این کتاب این باشد که نویسنده در تمامی مراحل با شما خواهد بود. فقط کافیست گوشی هوشمند خود را در دسترس داشته باشید و کدهای QR (همان مربعهای خنده دار، پیکسلی، سیاه و سفید) را با گوشی هوشمند خود یا برنامه QR خوان اسکن کنید تا نویسنده با پیامی گرم و دوستانه در مقابل چشمان شما ظاهر شود. استفاده از ویدئوهای ساده و ماندگار در تدریس به شما کمک میکند تا رابطه مبتنی بر اعتماد با تعداد بیشتری از دانشجویان خود برقرار کنید و به آنها بفهمانید که به یادگیری آنها اهمیت میدهید. وقتی شروع به اجرای نکات این کتاب میکنید، متوجه خواهید شد که تعداد بیشتری از دانشجویان به خودشان اعتماد کرده و سختتر کار میکنند تا شما را ناامید نکنند. آیا شما میدانید چه اتفاقی افتاده است؟ شما دوباره انرژی خواهید گرفت و شغل خود را بیش از هر زمان دیگری دوست خواهید داشت. این کتاب ممکن است متحولکنندهترین منبع آموزشی باشد که تا به حال داشتهاید. از سفر خود لذت ببرید!
بخش اول/23
نکته 1: بخشی از (این) جنبش باشید/23
نکته 2: قدرت خود را بشناسید/25
نکته 3: با دانشجویان خود ارتباط ایجاد کنید/26
نکته 4: دانشجویان را خوشحال کنید/27
نکته 5: خوش گذراندن /28
نکته 6: ارتباط برقرار کنید/29
نکته 7: در زمان صرفهجویی کنید/30
نکته 8: خودکارآمدی دانشجویان را گسترش دهید/31
نکته 9: درک مفاهیم دوره را افزایش دهید/33
بخش دوم / 35
نکته 10: اهداف آموزشی خود را تعیین کنید/35
نکته 11: نمونه اهداف مرا مرور کنید./37
نکته 12: انسانیت خود را نشان دهید./38
نکته 13: یک مفهوم را توضیح دهید/40
نکته 14: وظایف یا مسیر انجام کارها را شفاف کنید/41
نکته 15: داستان بگویید/43
نکته 16: توجه دانشجویان را جلب کنید/45
نکته 17: یک سخنرانی کوتاه تهیه کنید/46
نکته 18: دانشجویان را به گردش ببرید/47
نکته 19: از سازماندهی گرافیکی بهمنظور مرتبط ساختن ایدهها بهره ببرید/49
نکته 20: هفته خوش آمد گویی/51
نکته 21: در بدو ورود، به استقبال دانشجویان بروید/52
نکته 22: بازی کنید/53
نکته 23: زمان یک سفر علمی فرارسیده است/56
بخش سوم /59
نکته 24: مدل اجتماع اکتشافی را پیش روی خود قرار دهید/60
نکته 25: به دانشجویان خود، اهمیت و اعتبار بدهید /61
نکته 26: کار خود را با مغزها آغاز کنید./63
نکته 27: فاصله را طی کنید/65
نکته 28: در این مورد، همه با هم هستیم/66
نکته 29: اثر زیبایی - کاربردپذیری را اجرا کنید/68
نکته 30: با ترس (خود) مقابله کنید/68
نکته 31: احساساتی شوید/70
نکته 32: وجوه اشتراک را توسعه دهید/72
نکته 33: نشانههای فوری را تلفیق کنید/73
نکته 34: پژوهش را بشناسید/74
بخش چهارم / 77
نکته 35: ساده بگیرید/78
نکته 36: هالیوود را فراموش کنید/79
نکته 37: قانع باشید/80
نکته 38: ویدئویی به سبک talking head بسازید/82
نکته 39: وبکم یا تلفن همراه؟/83
نکته 40: با بهترین دوست جدید خود آشنا شوید: اسکرینکستها/85
نکته 41: اسکرین کست را با تاکینگ هد ادغام کنید/86
بخش پنجم /89
نکته 42: از اطلاعیههای کلاسی بهره ببرید/90
نکته 43: ویدئوها را در ایمیلها بگنجانید/91
نکته 44: بحث و گفتگوی کلاسی را تکمیل کنید/92
نکته 45: ویدئوها را درون محتوای دوره قرار دهید/93
نکته 46: ساخت ویدئوهای بدون برنامه قبلی را امتحان کنید/94
نکته 47: ویدئوها را بهصورت فردی با دانشجویان به اشتراک بگذارید/95
نکته 48: از ویدئوها در بازخوردهای طبقهبندی شده استفاده کنید/96
نکته 49: کلاس حضوری خود را معکوس کنید/97
نکته 50: از ویدئوها برای کلاسهای لغو شده استفاده کنید/99
نکته 51: ویدئوها را در بررسیهای میانترم و پایان ترم بگنجانید/100
بخش ششم/103
نکته 52: نورپردازی مناسب را پیدا کنید/103
نکته 53: نگاهی به پشت سرخود بیندازید/104
نکته 54: سطح لنز دوربین را روی صورت خود حفظ کنید/105
نکته 55: از میکروفون استفاده کنید/107
نکته 56: آیا موهای خود را شانه میکنید؟/108
نکته 57: نویز پسزمینه را کاهش دهید/109
بخش هفتم /110
نکته 58: از دستنوشته (اسکریپت) استفاده نکنید /110
نکته 59: ازروی اسلایدها نخوانید/111
نکته 60: ارتباط چشمی برقرار کنید/114
نکته 61: وضعیت بدنی خود را به حد اعلی برسانید/115
نکته 62: دوربین، انرژی شما را از بین میبرد/116
نکته 63: کلیت را حفظ کنید/117
نکته 64: ایجاز و اختصار دستور امروز است/119
نکته 65: در ابتدا زمان بیشتری بگذارید/120
نکته 66: ارتباط ویدئوها را توضیح دهید/121
نکته 67: تعدادی تخممرغ بشکنید/122
بخش هشتم/ 125
نکته 68: بیان کردن به منزله تدریس کردن نیست/125
نکته 69: اصول پایه طراحی را به کار گیرید/127
نکته 70: از اسلایدهای خود برای ارائه ایدهها استفاده کنید، نه بهعنوان یادداشتهای ناطق/128
نکته 71: علوم اعصاب مرتبط با پاورپوینت را فرابگیرید/131
نکته 72: سخنرانیهای مبتنی بر پاورپوینت خود را با یادداشتهای منظم کامل کنید/132
بخش نهم/ 135
نکته 73: تست ژاکت پشمی بدهید/136
نکته 74: کار نیکو کردن از پر کردن است/136
نکته 75: آیا مانند آهویی که نور چراغهای ماشین به آن تابیده، خشک و بیروح هستید؟/138
نکته 76: اسکرینکست های صرفا صوتی را امتحان کنید/139
نکته 77: به ویدئوهای خود، انیمیشن اضافه کنید/140
نکته 78: یک یادداشت ویژه برای اقشار گوناگون ایمنی، امنیت و تغییرات اجتماعی/141
بخش دهم/143
نکته 79: در ابتدا مشورت کنید/143
نکته 80: از طریق سیستم مدیریت یادگیری خود، اشتراکگذاری کنید/145
نکته 81: از یوتیوب استفاده کنید/146
نکته 82: مدت زمان ویدئوها را برای دانشجویان خود ذکر کنید./147
نکته 83: این ابزار ساده و پایدار ضبط و اشتراکگذاری را امتحان کنید/148
نکته 84: لیست پخشی در یوتیوب ایجاد کنید/150
نکته 85: برای ویدئوهای خود زیرنویس (کپشن) قرار دهید/151
نکته 86: طراحی جهانی برای یادگیری را پیدا کنید/153
بخش یازدهم /155
نکته 87: یک دفتر گزارش کار برای تدریس داشته باشید/155
نکته 88: برنامهریزی کنید/157
نکته 89: برنامه خود را اولویتبندی کنید/158
نکته 90: کمک! اولویتبندی کار دشواری است/159
نکته 91: هر زمان که دچار تردید شدید، یک ویدئوی خوشامدگویی بسازید/160
نکته 92: روی نکات مثبت تمرکز کنید /162
نکته 93: (در صورت لزوم) از دیگران یاری بجویید/163
بخش دوازدهم /165
نکته 94: زمان داستان است/165
نکته 95: یک عبارت زبان پیچ بگویید/166
نکته 96: اشتباه کنید/167
نکته 97: لطیفهای تعریف کنید/169
نکته 98: آهنگ صحبتکردن خود را تغییر دهید/170
نکته 99: از صمیم قلب خود و صادقانه صحبت کنید/171
نتیجهگیری/172
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم پزشكي |
پزشكي
پزشكي |